onsdag 2 september 2009

Vad jag har gjort

Kanske finns det någon som undrat vart jag varit de senaste 35 timmarna? Troligtvis ingen som undrar men jag ska berätta ändå. Jag har inte varit någonstans utan jag har varit utan internet. Ja, och sen ikväll var jag över till Vickis och spelade Super Mario Bros 3. Vi kom till värld 7. Sitter som kvar i reptilhjärnan det där med att trycka på knapparna. Förutom det så kollade vi på Vickis TV-debut då hon blev intervjuad av TV4 då hon sprang tjejmilen. Hon är värsta kändisen nu och min kompis!

Att vara utan internet är verkligen något som känns. Första timmarna var jag överlycklig över avsaknaden av stressen som innebär med internet. Ni vet, alla mejl man ska svara på och alla knapptryckningar i Mafia Wars, sådant tär på mig. Sen efter några timmar till så förstod jag inte meningen med livet. Det var som....när internet försvann så dog en bit av mig. Ja.

1 kommentar:

  1. Jo, JAG undrade var du tog vägen. För en stund blev jag rädd att du lagt ner bloggandet. Hemska tanke!

    SvaraRadera