torsdag 3 september 2009

Jag har försovit mig...

...och det är ingen idé att stressa. När man vaknar såhär 40 minuter innan man börjar så vet man att det är på förhand kört (not; det tar 27 min att gå till skolan). Jag menar inte att klaga med detta men innan jag hade Bira så skulle jag lätt hunnit, då skulle det som bara vara att klä på sig och dra men nu har jag ansvaret över en annans liv och då kan jag inte det. Hon behöver ju sin långa morgonpromenad. Så morgonens sunda beslut är att jag skippar första lektionen om hur man använder enkla Windowsprogram och kommer på nästa lektion. Morgonens sunda beslut nummer två är att jag i fortsättningen ska skaffa en sådan människa som ringer och väcker mig på morgonen då jag ska upp tidigt eftersom jag brukar lyckas stänga av alarmet i sömnen. Denna människa kommer förslagsvis vara; Mor, Far eller Fia. Dom som kan det där med att vakna. Eller vakna kanske inte är direkt pappas grej men han har ju mamma till hjälp.

1 kommentar:

  1. Mor har varit utan internet och måste lägga in en kommentar. Din far har aldrig väckt dig. Det är din mor som ordnat mornarna.

    SvaraRadera