torsdag 3 september 2009

Pluggning hos Fia

Alltså jag vill ju inte försöka förklara mig eller rädda mitt ansikte nu efter försovningen men det gjorde verkligen ingenting att jag missade lektionen. Sådär en timme in på försovningen så ringde Fia och sa att de var som klara med föreläsningen och skulle nu istället ha ett litet samkväm hemma hos Fia där vi gör klart uppgiften. Och eftersom jag nu har påbörjat min nya stil med att vara en duktig student så satt jag ner seriöst i 2 timmar och bara sådär sexigt slutförde den. Jag är nöjd över mitt nya jag. Nu studerar jag Fia då hon håller på lägga in sitt arbete i en Publishermall. Fia hörs då hon arbetar, minst 27 svordomar i minuten och en massa överläggande med sig själv. Ibland tror jag att hon pratar med mig men det gör hon inte, nej, hon överlägger mig sig själv. Jag tror det är helt normalt.

Annars...imorgon är jag "ledig" vilket innebär självstudier i min egna boning. Blir lite mysig seminarielitteraturläsning och kanske ett pass korrekturläsning. Om inte annat så tar jag nog även en tur på ICA Maxi och inhandlar helgens förbrukning av vätska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar