tisdag 8 september 2009

Sivs liv in sin glans

Vilken dag. Men vad är Sivs liv i sin glans om inte alla hennes problem fanns? Om inte annat, enligt Fia, så roar det åtminstone min omgivning då jag gång på gång hamnar i knipa.

Men ringde till csn och de sa att de inte alls hade fått min ansökan om studiemedel även fast jag är hundra säker på att jag skickat in den. Men det var ingen idé att tjafsa med dem. Har dom den inte så har dom den inte och jag får helt enkelt skicka in en ny. Problematiken i detta är att jag tidigast kan få pengar om 3 veckor och 3 veckor framåt är inte innan min hyrabetalning. Men min biologiska närhet har lovat att lösa det. Tur att jag trots min höga ålder fortfarande väcker moderskänslor. Måste bero på att jag är så duktig på att vara ett offer för omständigheterna.

Vad händer annars? Jag har tillbringat större delen av dagen med illamående pga äggproblem. Nu när väl illamåendet har försvunnit så har jag lyckats skriva klart min uppsats och ska skicka in den. Men ska nog läsa igenom den en gång till innan. Lite formalia och lite utkik efter ordet "som". Jag drar mig verkligen för att skicka in. Men ikväll, då jävlar, då ska det skickas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar