söndag 20 september 2009

Äntligen är det inte bara jag

97% av gångerna är det jag varje gång. Så jag måste erkänna att det kändes mycket förträffligt då ombytta roller uppstår och det är jag som är hemma och sover och Helen som fylleringer strax efter ett på natten. Sen tyckte ju faktiskt hon att jag skulle förtränga att hon hade ringt men inte...Nej, här gör jag stora saker av de smulor jag hittar. Jag menar, det är få gånger man känner sig så speciell som man gör då någon ringer in på fyllan. Då vet man att samtalet kommer från hjärtat och är totalt ogenomtänkt och icke reflekterat.

Annars fyller Finlands stolthet, vid namn Finskan, år idag. Det är något som kommer uppmärksammas. Och förövrigt så är jag helt inne på ordstäv. Satt och läste massvis igår på nätet och försöker nu skapa mina egna utefter de redan existerande. Men det är svårt eller som man skulle säga sådär ordstävigt; Hårda bud sa tjejen då hon låg med brevbäraren.

3 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahaha, "hårda bud"....

    SvaraRadera
  2. Finlands stolthet.. vilken benämning alltså.. Önskar alla i Finland skulle kalla mig för det oxå ;P

    SvaraRadera
  3. Det gör dom nog också! Du har nog inte bara märkt av det så mycket eftersom du befinner dig mycket på den vänstra sidan av viken

    SvaraRadera