tisdag 22 september 2009

Disktrasor är min grej

Denna eftermiddag och kväll har jag tänkt att städa och tvätta. För att peppa mig själv till detta åtagande så har jag köpt mina favorit disktrasor. Jag tycker dom är så fina och älskar då man får slänga den gamla och byta ut till en ny och fräsch. Jo, jag byter med andra ord disktrasor relativt ofta bara för den renare känslan. Disktrasor är verkligen min grej.

Annars går det inte hymla med det. Jag hade en relativt pissig dag igår men samtidigt fick jag också känna på att min närhet är väldigt bra. Många bra människor. Eller som man säger på facebookspråket; Gilla!

2 kommentarer:

  1. Relativt ofta? du vet väl att disktrasan ska bytas ut var 3-4 dag? Om ekonomin tryter och du vill återvända din gamla trasa så kan du koka den i några minuter.

    SvaraRadera
  2. Jag kanske inte är den exemplariska men helt klart så tror jag att jag klår medelsvensson med mina 1,2 trasor/vecka

    SvaraRadera