lördag 12 september 2009

Mörbultad av tapet

Det blev väldigt spontant igår. Följde med Fredrik på EPP som slutade i en fest på Ålidhem iklädda våra finaste kläder. Eller ja, Fredrik fick låna min magdansösdräkt och jag hade min Helena Bonham (Tim Burtons fru) klänning.

Fick även inse att jag är en väldigt ömtålig människa då jag gjorde mig rejält illa på tapet. Så pass illa så det började blöda. Existerar inte vanligt hederligt immunförsvar hos mig?

Jag gjorde en jätte taskig sak mot Fia igår så nu har jag extremt dåligt samvete. Jag tror hon för tillfället inte gillar mig så mycket. För att försöka be om förlåtelse så har hon fått alla mina Blackmail photos i Mafia Wars. Måste komma på något annat också, typ sälja min själ eller nått! Annars tror jag Fia kommer på en bra hämnd så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar