måndag 28 september 2009

Där kom han in

Jag har av en oförståelig anledning börjat läst boken Twilight...på engelska. Men det är så pass enkel engelska så jag förstår minst varannan mening. Ibland blir det sådana där konstpauser då jag funderar, vad menar de nu? Sen tänker jag tillbaka på då jag såg filmen i somras och kan som då med filmen som underlag arbeta mig in i boken igen. Liksom såhär; "Nu fattar jag ingenting, men enligt filmen borde Edward komma in genom dörren. Jag läser lite längre...oh ja, där kom han in...high five!".

2 kommentarer:

  1. Ooh, jag läste just ut den 1sta Twilight-boken.. gillade den jättemycket faktiskt. Å de bästa av allt e att ja inte har sett filmen (lr, bara snuttar av den på flyget mellan Indonesien å HongKong, för att de som satt snett framför mig kolla den), så jag väntar med spääääänning att få se allt i filmversion!! :D

    SvaraRadera
  2. haha, jag såg också filmen på flyget men somnade efter 7 minuter. Men jag tycker du ska se den. Inte lika bra som boken (men så är det ju alltid) men den funkar!

    SvaraRadera