torsdag 24 september 2009

Bakfylleångest eller bara extremt trött

Men vad kul! Såhär på kvällskvisten så börjar bakfylleångesten få tag i mig. Vi gillar inte detta!

Fast det är ju lite struligt nu. Jag ska ut på praktik på måndag och vet fortfarande inte vart jag ska vara. Blir jag tvångsplacerad i Vilhelmina eller inte? Jävla klater liksom. Lätt att dom kommer ringa mig på måndag morgon ifrån vfu-enheten och bara; "Ja men hej! Du har blivit placerad i Vilhelmina. Du har lektion om en timme så det är bäst att du börjar cykla nu! Såja, rör på fläsket!".

Annars var det världens bästa redaktionsmöte idag. Vi kom på idén om att vi borde inrikta oss på Facebook så nu ska jag skriva en artikel om hur mycket bättre livet borde vara om studentmejlen var facebook istället för Cambro. Typ att man lägger upp sina arbeten på facebook och sen kan liksom läraren trycka "gilla" om det är som godkänt och alla föreläsningar, tentor och seminarier kan vara evenemang som man kan trycka i om man dyker upp eller inte. Känner mig sjukt peppad på att göra denna! Och sen så gillade de idén om att testpanelen denna gång ska testa horoskop. Liksom, kolla hur väl horoskopen stämmer ihop med verkligenheten. Jag bara gillar detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar