onsdag 23 september 2009

Så levande

Nu är det mycket rent här. Mig gilla! Nu fattas bara en grundlig rengöring av mig själv och någon timmes litteraturläsning och sen är jag som redo för priden. Eller annars gör jag en sådan här wild and crazy sak och skippar duschandet. Skulle verkligen varit något det!

Fick mejl ifrån läraren idag. Vi hade hållt på gjort broschyrer i någon IKT-uppgift. Kvinnan skrev att jag hade gjort ett mycket bra arbete. Typ första gången jag fått beröm ifrån en lärare här på universitetet förutom undantagsfallet under en skrivuppgift i bilden då läraren sa stolt att jag skriver som en levande människa. Måste erkänna, när han sa det så kände jag mig så levande!

Nepp, nu ska jag och Bira fila ihop en spelningslista inför kvällen! På återseende gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar