måndag 7 september 2009

Pigg hund, trött Susanne

Jag har haft tidernas längsta skoldag idag vilket innebär en mycket understimulerad hund. Så fort jag rör på mig så studsar hon upp och letar fram någon leksaksboll hon vill att jag ska slänga. Ja, det finns som inget annat att göra än att jag får ta en springrunda med henne ikväll.

Trots denna oerhört långa skoldag idag så hade jag en av de bästa stunderna på länge. Hade sådär en tre timmars rast mellan tolv och tre å då passade jag på att fara hem för att ta hand om min hund. Svängde förbi ICA och köpte mig en grillad kyckling, klädde sedan av mig bara till underkläderna och la mig ner i soffan och åt min kyckling. Lite som fat bastard i Austin Powers. Jo, jag brukar äta kyckling i endast underkläder eftersom jag är så rädd att söla på mig. Det har absolut med inget annat att göra. Sedan, efter kycklingkoman så hade jag best powernap ever. Sådär i 40 minuter och då jag vaknade så kände jag mig så fräsch. Och inte nog med det så lyckades jag också levla upp mig till "master boss" i mafia wars. Typ det bästa man kan vara. Det är som perfekt ändå. En bra måndag. Gilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar