måndag 7 september 2009

En sommaräng

Jag är väldigt duktig på att ta ut segern i förskott. Bara för att jag hade läst 3/4 av litteraturen till seminariet imorgon så ansåg jag själv personligen att jag var klar. Jag bygger utefter det upp en föreställningsvärld att den sista fjärdedelen skulle jag typ göra på en kvart bara jag satt mig ner men den tog visst lite längre tid än min föreställningsvärld trott. Men nu är jag helt seriöst klar och jag ska upp om mindre än sex timmar. Snacka om penetrerande!

Annars har jag och Bira haft en underbar dag idag tillsammans. Föreställ er en bild framför er där ni ser en sommaräng, en solnedgång och sedan en tjej med sin hund hoppar omkring på den i glädje. Det var så mycket vi idag. Det är lite svårt nu då jag har återgått till skolan och Bira har som varit van vid att ha mig i hennes närhet 24-7. Det är lätt att det kan bli lite tjafs då. Därför är dessa stunder tillsammans så viktiga för vår relation. Skulle vilja påstå att det är A och O.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar