lördag 19 september 2009

Som man brukar säga i London; något dök upp!

Jag lovar, att vara på Leos Lekland i 5 timmar med två barn som har Red Bull i ådrorna istället för blod tar knäcken på vem som helst. Eftersom jag inte bara är en barnvakt utan en supernanny så tycker jag att det är viktigt att vara delaktig i det barnen gör och åkte i alla de där kanerna och hoppade i de där uppblåsbara borgarna. Det hela slutade i ett massivt skumgummibolls krig med ett gäng 10-åriga pojkar. De påstod att de vann men helt fel, jag träffade dom i huvudet minst 25 gånger mer. Lika bra att de lär sig förlustens bitterhet redan i den åldern så gör det inte så ont sedan. Jag vann.

I min eftermiddags powernap så skickade Jacob sms om att det blir Aliens imorgon. Me like eller då "gilla" som man säger på facebook! Vidare så blev jag också väckt av klassens Keira Knightley som gav mig instruktionerna till kvällens fest som jag då inte ska gå på. Jag svarade diplomatiskt; "Tack men tyvärr kan jag inte komma. Som man brukar säga i London; något dök upp!". Roligaste är att dom säger inte så i London, för dom pratar engelska där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar