tisdag 15 september 2009

Räkmackedag!

Idag är det en riktigt räkmackedag!

Efter att ha skrivit ett långt mejl till damen på VFU-avdelningen där jag förklarade ordagrant hur allvarliga psykiska besvär jag skulle få om det placerade mig i Vilhelmina i 3 veckor så skickade hon ett mejl idag där hon skrav att hon skulle försöka fixa så jag hamnade här i Umeå. Okej, jag kanske överdrev lite väl mycket i mejlet och skrev typ; "Om du placera mig i Vilhelmina, jag placera mig i hängsnara (tänk polsk brytning)". Men det verkade ge effekt på den erkänt kallhjärtade VFU-damen.

Sen så lyckades jag äntligen lämna en studieförsäkran efter evigheter med besvär! Äntligen kommer jag få pengar och äntligen kan jag köpa en vinkyl! Känslan av att jag kunde trycka på de där knapparna och skicka in den där studieförsäkran är säkert i samma klass som att göra nummer två efter en veckas förstoppning. Så förlösande på något sätt!

Ja, klockan är strax efter elva och jag vet inte vad jag ska ta vägen med all denna lycka. Kanske spara den i en burk och öppna vid något annat mer välbehövligt tillfälle?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar