onsdag 9 september 2009

Frågestund

Hej Susanne! jag hoppas din frågelåda fortfarande är öppen, för jag vet verkligen inte vart jag ska vända mig annars...
1. Vad kom först, äggledaren eller ägget?
2. Jag är omringad av sten, sven, stig, sture och knut. Hur ska jag ta mig därifrån?
3. Finns det kineser med krulligt könshår?
pözz//Tjejen på 25 somrar

Svar;
Hej Tjej på 25 somrar!
Väldigt många frågor men som de brukar säga på Hjärnkontoret; frågar man ingenting får man ingenting veta!

För att besvara fråga ett så är det lite klurigt. Man brukar ju säga att det är alltid ägget på äggfrågor men det krävs ju en äggledare för att ett ägg ska finnas. Så jag tror denna fråga är undantaget ifrån regeln.

På fråga två säger jag att du borde gå därifrån. Speciellt om dom är obehagliga, bara gå därifrån och följ stigen!

På fråga tre så har jag gjort en undersökning i duschrummet på Iksu och vad såg jag? Majoriteten, oavsett landstillhörighet, har inget hår! Helt sjukt, jag fattar inte varför. Antar att kanske puberteten infaller mycket senare i livet nu förtiden eftersom vi har en tendens att leva längre.

Hoppas dina frågor känns besvarade! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar