måndag 28 september 2009

Helt sjuk månad, ja ba fatta ingenting!

Värsta bonusmånaden. Jag bara skulle betala räkningarna idag men sen ba det vara en räkning. Jag fatta ingenting! Jag som brukar snitta 3-4 stycken per månad. Helt sjukt!

Annars är det smörgåstårta all over me ändå. Jag slapp kulturhistorian och ska endast ha bilden. Bättre upp så ska jag till och med få ha kroki som jag verkligen tycker är så roligt. Jag har faktiskt, efter alla sektionsföreningsevenemang som jag och Joe hållit i om kroki, fått skapliga skills på det. Jag kan det där med nakna människor. Sen lär väl tecknandet vara ringrostigt men det brukar rätta till sig snabbt.

Annars sov jag ingenting inatt. Jag låg i sängen, hjärnan sov men ögonen var som öppna. Medvetet omedvetet. Fick för mig att någon slog mig i huvudet där ett tag, sen insåg jag att det var jag själv som gjorde det. Tokigt det kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar