onsdag 30 september 2009

Lillplutten fyller år

Lillplutten Fredrik fyller år idag. Självklart kom jag så mycket ihåg det även fast jag inte låtsades om det imorse då jag träffade han. Jag liksom ville överraska han nästa gång vi träffades och säga som grattis då istället. Jag menar, jag brukar ju verkligen inte glömma födelsedagar.

Födelsedagsfest klockan fem hos Fia där hon bjöd på lyxmiddag. Efter att 75 saker inte klaffat så var jag endast en och en halv timme försenad så jag bjöds på uppvärmda strips, överdrivet mycket beasås och korv. Uppvärmda strips kanske inte är det godaste men beasås kan få allting att smaka underbart! Vad skulle jag gjort utan denna beasås?

Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig. Läsa lite. Jag har börjat läst riktigt seriöst nu och verkligen fastnat i Twilight. Det var helt oväntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar