måndag 14 september 2009

Bowser

I Indonesien så hade jag en föreläsning för 50 muslimska pojkar om Sverige och homosexualitet. Vissa av dessa pojkar la till mig sedan på facebook. På facebook har de även nu blivit någon grej med att man kan tagga folk som olika karaktärer som man tycker de är lik utefter olika teman. Jag har hittills inte blivit taggad på något förutom igår då jag såg att en av mina muslimska studenter hade taggat mig på ett Super Mario tema. Där fanns de alla gulliga sakerna som Prinsessan, Yoshi, Stjärnan eller varför inte Mario? Jag var alldelens till mig, vilken karaktär hade de valt mig som?!! Hoppades på Prinsessan och letade mig runt med musen på alla tänkbara. Till slut kom det fram, han hade taggat mig som Bowser. Bossen Bowser. Den ondaste av dem alla som Mario ska döda. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar