torsdag 10 september 2009

Tjugo i fyra

Jag kan inte sova. Jag har jätte svårt att sova om nätterna. Denna natt har jag nu som gett upp eftersom jag ändå ska upp om två och en halv timme. Istället kom jag på att jag ska ta tag i saken med min sömn och har nu googlat lite på åtgärdsprogram kring sömnproblem. Lite humor är ju att det var någon som tipsade om en varm dusch innan man ska lägga sig (eftersom jag i tidigare inlägg erkänt att jag inte hade duschat sen i måndags). Fast jag duschade ju ikväll eftersom jag ska på skolan så då äre inte det de är fel på.

Jag grubblar nog väldigt mycket. Just nu kanske lite mer än nödvändigt. Jag menar, varför ska man oroa sig över saker när det ändå ordnar sig på något sätt? Sen är det verkligen inga saker som förtjänar att skumma runt i min hjärna så pass mycket som de gör. Jag borde ta till ett "careface" här.

Nåväl, om inte annat kanske jag borde skaffa en inneboende. Sover alltid bättre då jag har någon till i lägenheten.

2 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att flytta in med dig! Kan läsa godnattsagor och klia dig på ryggen. Om inte det lockar så kan jag berätta att en del har sagt att jag har en sövande effekt på folk.

    SvaraRadera
  2. Men du, det är bara att flytta in! Här är det paradiset 24-7 och alltid en gemytlig och trevlig stämning. Sen tror jag att godnattsagor kan bli the shit för min insomning.

    SvaraRadera