torsdag 3 september 2009

Vanlig utveckling

För att erkänna så har jag legat lite i lä med min träning. Jag tror jag gick ut lite för hårt, jag fick sedan jobbiga problem och har nu inte sprungit på typ 2-3 veckor. Jag blev tvungen att vänta tills kroppen rättade till sig igen. Men efter att ha kollat på Anna Skipper ikväll fick jag världens ryck och drog med Bira på en temporunda och det gick så bra och det var så skönt! Men för att vara på den säkra sidan så har jag nu också skrivet en inköpslista med sådan där bra mat man kan äta. Typ solrosfrön och ägg. Bra skit!

Det är lite konstigt ändå. Jag är som inte mig själv riktigt längre. Jag börjar göra saker i god tid innan de ska vara klart, jag planerar, jag tränar och ska byta matvanor för att jag vill bli piggare och jag diskar mer än två gånger i veckan. Det är som samma yta men ett mer vuxet inre. Så skönt att även vanlig utveckling drabbar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar