torsdag 17 september 2009

Nattpartiet

Okej, det här var då inte meningen men jag råkade äta rå kyckling. Relativt mycket. Hoppas det inte bli illa i kistan nu. Fast jag kan behöva en ny maginfluensa igen för att komma i form så whatever!

Förutom att kycklingen snart, troligtvis, kommer misshandla min mage så känner jag mig allmänt diskriminerad av resterande delen av världen. Denna värld är inte gjord för sådana människor som jag, sådana som gillar nätterna och hatar kliva upp på morgonen. Funderar på att starta ett parti inför valet 2010. Jag ska kalla det Nattpartiet och målet är att en vanlig arbetsdag typ börjar där vid 12.00 och slutar vid 20.00. Jag tror på en skräll, annars flyttar jag till en annan tidszon.

5 kommentarer:

  1. Du får en röst från lillebror

    SvaraRadera
  2. googla namn före du tar dom, vi har haft det namnet i många år redan. Vi skulle uppskatta om vi får fortsätta med att vara ensamma om att ha det namnet.

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha! Ni kan vara lugn. Jag skrev detta på skoj för tre år sedan och eftersom det ännu inte hänt något från mig så behöver ni verkligen verkligen inte oroa er.

    SvaraRadera
  4. Haha som medlem i Nattpartiet kan jag intyga att inlägget ovan har en ovanligt seriös ton för att vara skriven av en medlem i Nattpartiet. Jag insåg inte ens först att det var skrivet av det annars så oseriösa Nattpartiet.

    SvaraRadera
  5. Ovanstående medlem är av mikroskopisk rank inom partiet och borde inte uttala sig offentligt eftersom han skämmer ut oss alla.

    -datroll

    SvaraRadera