torsdag 17 september 2009

Social utmaning

Jag trodde jag hade begått socialt självmord i lördags då jag efter ha bjudit in en massa nya kamrater gick och la mig vid elva. Tänkte väl att jag blir den här man undviker att bjuda på fester hädanefter och jag hade till och med börjat accepterat de. Men så hände det, det där oväntade och en tjej i klassen frågade om jag ville hänga med på fest nu på lördag! Jag bara blev så glad, sådär så det värmdes inombords. Sen att jag inte hade tänkt gå ut i helgen då men det är ju en annan sak.

Annars hade jag beställt väckning till denna morgon. Fia fick ringa mig klockan sju och inte sluta prata med mig fören hon visste att jag hade flyttat rumpan ur sängen. Jag fick inte försova mig idag eftersom vi hade en sådan obligatorisk seminariedag all over för- och eftermiddag. Jag är duktig på att försova mig och jag är ännu mera duktig på att försova mig om jag är ute kvällen innan som jag då råkade vara. Hängde med "principkvinnan" och hennes två kompisar och vi drog en 4-manna fest och utgång till NH. Det är inge folk direkt jag känner så väl men jag finner en stor förtjusning i att gå sådär sporadiskt på fester dit jag inte känner någon. Jag älskar den sociala utmaningen och jag älskar att lära känna nytt folk.

Nä, nu ska jag ta en powernap! Skulle egentligen iväg på pokerkväll ikväll med flatmaffian men orkar verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar