måndag 31 augusti 2009

Första skoldagen

Första skoldagen gick bra. Var lite nervös innan då jag skulle gå in i klassrummet men det verkar som att mina klasskamrater är jätte snälla och roliga. Sen verkade vår lärare också jätte snäll och på rasten fick jag en gratis kalender av någon som delade ut. Helt klart en bra dag!

Eller ja...Var ju lite hårt att behöva kliva upp före klockan tolv på förmiddagen. Så jag var sådär trött vilket medverkade till att jag blir ganska så dampig. Fia var i alla fall inte nöjd eftersom hon satt brevid mig i slutet på sista föreläsningen. Men det är som bara att acceptera, vissa blir konstig på fyllan, jag blir konstig då jag är trött.

På eftermiddagen gjorde jag en a la mormor. Hon brukar ofta sitta och fylla i en massa saker och är med i olika tävlingar. Då som då vinner hon också. Jag tänkte att jag måste börja utnyttja det systemet jag också. Det är ju dumt om man inte gör det när det är gratis. Har nu skickat in och är med i två tävlingar. Innan denna månad är slut ska jag lyckats ha skickat in till hundra olika tävlingar sammanlagt. Då borde man ju som vinna på någon.

Annars gjorde jag slut med mitt "bolag som ger mig bredband" idag. Jag är så sjukt onöjd på dem och skrev i min aggressivaste ton att jag är onöjd och vill göra slut. Det är som så svårt, jag kan inte vara sådär hård mot dem även fast de har mobbat mig i snart ett år nu med försenade fakturor och internet som inte funkar bitvis. Men det är ju knappast de som mottagar mejlets fel och varför ska jag förstöra deras dag...? Hoppas de lyssnar på mig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar