fredag 4 september 2009

Koncentration

Eftersom jag inte orkat förnya mitt ena recept så har jag nu gjort en egen cocktailblandnig av Levaxinet (jag har då struma för er som inte visste). Överdoserat på tisdagar och fredagar men på hela veckan så jämnar det ut sig. Detta medför att jag blir extremt dampig på tisdagar och fredagar och allt som kan betecknas koncentration existerar inte. Värsta är att jag inte ens kan kontrollera det men jag hoppas de flesta kan stå ut.

Idag gav jag mig på Helen där jag uttryckte mig hur vek hon var;
Jag; -"Du är så vek så när du kom och hälsade på mig så gick jag upp minst 4 gånger om natten och kollade att du andades".
Vidare; -"Du är så vek så om du skulle träffa på ett gäng bomullstussar i en mörk gränd så skulle de lätt att spöat upp dig tills du låg ner och grina".
Tack och lov så har jag och Helen väldigt ofta en sådan sarkastisk ton till varandra så hon skrattade bara. Sen består ju 99% av vår relation via mobil då jag brukar ringa och störa henne en gång om dagen. Värre för den befintliga omgivningen. Kanske gulligt och kul med dampSusanne de första fem minuterna men i längden kan jag nog bli relativt jobbig. Måste fixa det där innan jag går för långt någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar