onsdag 20 maj 2009

Satungen från Mafia Wars

Jag är grymt irriterad denna dag. Inte nog med att jag har mensvärk så jag måste hoppa över en middag på Rött, som skulle bli garanterat trevlig, så har en annan maffiagubbe på Mafia Wars börjat stalka mig, råna mig, och döda mig konstant hela tiden. Så fort jag reparerar mina fastigheter är denna satunge där och förstör dem och så fort jag healar mig själv så knockar satungen ner mig.

Skickade sms till Sofia som är en medlem i min maffia;
"Det är någon jobbig jävel på mafia wars vid namn (censur) som stalkar mig och rånar mig hela tiden. Det funkar inte med hitlist*, denna satunge får vi döda IRL*".
Svar från Sofia:
"Lugn bara. Jag ska hjälpa dig att mörda sopan!"
Fortsatt svar från mig:
"Tack! Jag tror vi behöver pålar, en massa pålar. Denna kommer direkt från helvetet!"
Sofias lugnande smssvar:
"Hahahaha, det är lugnt. Vi köper gips och fixar pålar!"

Sen kändes allt nördigt.

*Hitlist är en lista där man läjer någon annan att döda någon som orsaker problem för än. Typ, man sätter ett pris på deras huvuden.
*IRL=In real life=I verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar