onsdag 6 maj 2009

Köttiga kinder

Inget nytt har hänt hos 22-åringen idag. Hon har haft fullt upp i häktet med att inreda hennes nya hem men jag tror det kommer hända något imorgon.

Jag har också haft fullt upp. Först var jag påtvingad att plugga till opponeringen och sen ville jag plugga efter opponeringen. Tyvärr fick jag inte plugga efter opponeringen för vi i gruppen skulle ner på Lottas och äta. Snacka om sjukdom, då man verkligen känner för att plugga då får man inte för man ska trycka i sig en pizza å ett glas vin. Förjävligt!

Imorgon ska jag nog iväg och klippa mig hos frissan. Brukar alltid beställa en sådan "sista minuten"-tid för jag vill vara en spontan personlighet. Jag har så mycket hår på huvudet nu, man ska inte klaga på om har tät behåring men det är fan mycket hår. Sofia har försökt att övetyga mig att snagga av allt, hon lyckades nästan men sen insåg jag att jag knappast kommer bli lika snygg som Carina Berg bara för att jag snaggar mig. Krävs lite mer för det! Typ kindben....inte köttiga kinder som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar