onsdag 20 maj 2009

Låt oss gå samman medmänniskor!

För att bli bukt med den där snorungen som mobbar mig på Mafia Wars har jag nu ringt runt till några kompisar och påtvingat dem att joina min maffia så att jag får en kraftigare maffia än denna snorunge. Det finns inge ljuvare än en välplanerad hämnd!

Jag vill även skicka ett allmänt meddelande till alla som läser min blogg. Om ni känner för att hjälpa mig i denna fight mot denna snorunge så kan ni adda mig på facebook och gå med i min maffia. Om ni redan har mig på facebook så bedjar jag om eran hjälp att lägga till applikationen Mafia Wars.

Egentligen borde jag skriva uppsats, men detta känns viktigare!

2 kommentarer:

  1. Susanne, det du pratar om är en fantasivärld, finns inte på riktigt.

    SvaraRadera
  2. Men om inte det är på riktigt, vad är då på riktigt?

    SvaraRadera