lördag 16 maj 2009

Mycket snack om uppsats. Jag vet, sjukt ointressant!

Jag är så nöjd då jag insett att min bästa pluggtid är mellan 23.00-02.00. Det är den bästa tiden på dygnet. Då kan man liksom ha en normal social dag då man träffar människor och sen då man kommer hem till ensamheten så kan man götta sig i uppsatsen. Och det bästa är att det finns inget som kan störa än den tiden på dygnet eftersom väldigt få är vaken eller har lust att hitta på något då som t.ex. spela kubb. Jag gillar inte kubb!

Har kört på som fan denna natt också. Skulle lätt kunna fortsatt skriva men jag måste nog hoppas i säng snart eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Eller inte direkt tidigt men tidigt för att vara uppe så sent.

Annars kan man bli smått psykiskt störd av denna uppsats. I alla fall stött. Idag hakade jag upp mig på följande mening, översatt av assistent från indonesiska till engelska, vidare översatt från engelska till svenska av mig "Homosexuella måste inse att om vi straffar dem så gör vi det för deras skull. Om vi skulle godta homosexualitet som en mänsklig rättighet så leder det in dem på fel bana och de kan tro att det är något som är okej". Samtidigt så är det detta i denna uppsats som gör den så jäkla intressant att skriva så nu kan jag liksom bara inte sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar