fredag 15 maj 2009

Känner pressen från min muslim

Min assistent som jag hade i Indonesien tror att jag är sjukt smart och kommer få VG på min uppsats. Hon har fått för sig det eftersom jag pluggar på universitet. Saken är den, som inte hon vet om, är att man behöver inte vara smart för att plugga på universitetet i Sverige.

Annars var jag på en gemytlig grillkväll ikväll med Eriks föräldrar. Det visste jag inte om först utan trodde typ att Fia och Markus skulle ha grillen igång och jag kunde låna lite plats på den att slänga köttet på. Det visade sig egentligen vara en större tillställning och att Fia att undanhållit information till mig för att få mig att komma av den anledningen att hon ville ha sällskap. Jag var smått bitter tills jag insåg att det var faktiskt jävligt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar