tisdag 26 maj 2009

Kylskåp

Angående mitt kylskåp: http://pubes.blogg.se/2009/may/era-kylskapsbilder-2.html

Jag känner att jag måste ge en förklaring till detta. Jag är inte människan som storhandlar, jag är den som lever för dagen och handlar då vad just jag är sugen på. Jag vill inte vara format i något normativt beteende där svenssonmänniskan tvångsmässigt storhandlar varenda dag. Jag är en fri själ! Eller så är det bara så att jag inte hade överflödigt med studielån den dagen.

Men jag ska göra ett nytt försök. Har handlat lite varor som tar mycket plats så hela kylskåpet kommer kännas köttigare. Nästa gång kommer jag imponera!

Sen måste jag lära mig hur man gör snygga länkar...

1 kommentar:

  1. Sanrt får du komma hem till mamma och äta från ett fullt kylskåp. Enligt ICA:s 2mina varor" är vårat kylskåp fullt av Makrill och kaviar. Till det en kopp te. Lite Yoghurt med Solrosfrön och avslutar allt ed att diska porslinet i Yes.

    Jobbigt att ICA känner en så väl. (i varje fall Ulf)

    SvaraRadera