tisdag 1 februari 2011

Inläggsradering nummer två

Inlägg nummer två som blivit raderat och omskrivet. Denna gång var det pappa som sa att jag borde ta bort det. Men han hade nog rätt. Även fast det var skämtsamt skrivit om politik, behaviorism och pedagogik så borde jag i nuläget faktiskt fundera på vad jag skriver. Saker och ting kan missuppfattas.

Frida bjöd in mig idag till något "Zombies kommer ta över världen så vi måste förbereda oss"-evenemang. När jag såg den så insåg jag hur mycket jag gillar zombies. Det zombies är för mig är vad My little Pony är för en som gillar My little Pony. Och en liten del av mig önskar ändå att zombies fanns för det skulle vara så mycket häftigare då. Då skulle man ha I-landsproblem och Zombie-problem. I-landsproblemet skulle typ vara att man missar tunnelbanan med en minut och nästa går om nio minuter och ett zombieproblem skulle vara att du hinner med tunnelbanan men vagnen är full av zombies. I-landsproblem skulle nog kännas lite lättare då.

2 kommentarer:

  1. haha, do it! Jag menar... du tar ju bara ditt ansvar som god samhällsmedborgare :)

    SvaraRadera