tisdag 8 februari 2011

Lagad mobil

Sådär! Färdigarbetad och sjukt nöjd. Så pass nöjd så jag tänkte ringa till Linda och berätta vad duktig jag varit. Men närå, då har visst någon stängt av mobilen. Jag som hade hoppats på ett "du har varit såå duktig sååå".

På torsdag har jag varit arbetande människa i en månad. Nu känner jag att det börjar bli dags att få lite mera liv på sidan om arbetet. Helgerna är som inga problem, då finns det alltid något att göra men vardagskvällarna är behov av något enkelt och stimulerande. Jag har funderat på att börja gå på gym. Jag har hört att sådant ska vara trevligt.

I övrigt så har ju min mobil varit trasig i evigheter. Eller den gick sönder där i början av december och har som funkat halvt som halvt sen dess. Men idag tappade jag den i golvet och nu verkar den funka som vanligt igen. Alla funktioner är i sin ordning. Tänk vad lite våld kan lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar