söndag 20 februari 2011

Transportsträcka

Jag har som funderat vad jag ska göra av dessa vardagskvällar efter jobbet. De där kvällarna som just nu bara verkar vara en transportsträcka. Efter jobbet ser mina rutiner ut på följande; jag äter något, sätter mig vid datorn, kanske somnar en timme, ringer till Linda, mamma och några andra vänner, duschar och sen somnar på riktigt. Jag har nu kommit fram till att jag ska återuppta promenader. Utan hund då men jag gillar promenader. Så idag ska jag iväg och köpa mig ett par springskor. Möjligtvis att de någon gång kommer användas att springas med också. Men träna kommer jag lägga på hyllan ett tag för vägde mig imorse och om den vågen stämmer så innebär det att jag gått ner 8 kilo på två månader. Vilket direkt inte är något jag eftersträvat.

Igår hade jag myskväll med Alexandra. Vi möttes upp på stan där vi gick ut och åt på min favoritrestaurang Pizza Hut. Jag åt en pizza som hette "Bea Lovers" vilket nog är väldigt passande för mig. Som ketchup är för vissa så är beasås för mig. Jag liksom dränker in all mat med just denna drömsås. Klockan var rätt så sent och vi skulle kolla om det gick någon film på bio som vi kunde se. Den enda vi lyckades hinna med var The tourist. Ingen film vi hade direkt tänkt att se och den var relativt dålig. Men jag gillar själva upplevelsen bio så värt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar