onsdag 9 februari 2011

Det eviga "kommautandet"

Höll föredrag om de kommande förändringarna på förskolan denna kväll på mötet. Det som jag slitit med i två kvällar i rad men övertiden var värt det för det gick hur bra som helst. Både kollegor och chefer tyckte jag gjorde bra ifrån mig. Och det behövdes för självförtroendet. Jag har ju som varit orolig för allt ansvar jag fått men nu känns det ändå som det är något jag kan hantera.

Andra uppdateringar i livet? Just nu funderar jag på detta med att komma ut på jobbet för sina kollegor. Egentligen är jag så mycket emot att man ska som komma ut på jobbet eftersom jag tycker det är sjukt att jag ska typ känna mig tvungen att göra det då ingen annan gör det. Men ändock är det som skönt då alla bara vet så slipper man fundera så mycket över det senare. Man får ju en väldigt nära relation i arbetslaget så det känns som jag måste. Vad konstigt, egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar