lördag 26 februari 2011

Död snö

Idag var det en riktigt trevlig dag. Jag förstod redan då hon sa; "man skulle ha genmanipulerat apelsiner så de blev mer som bananer. Sådär lättare att skala", att det skulle klicka bra mellan oss. Det blev först museum, sen café och slutligen en stadsvandring genom Stockholm innan vi kände att det kanske var dags att fara hem. Över fem timmar och det var inte tråkigt en enda sekund. Vi bestämde sen ikväll att vi skulle ses igen så nu ska vi träffas på fredag då det blir zombiefilmen "Död snö" hemma hos henne. Det blir garanterat awesome!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på melodifestivalen. Är riktigt trött efter "alla kollegor är sjuk"-veckan så tror det är välbehövligt. Gudrun verkar vara borta på något gallej så lugnt är det här också. Passade då på med att äta hamburgare framför tv:n vilket jag inte gör i hennes närhet. Jag har för mig att hon inte skulle tycka det var okej. Eftersom hon existerade länge innan tv:n började existera så har hon inte blivit invigd i tv-ätandet på samma sätt som jag.

2 kommentarer:

  1. Kul att det blir en fortsättning.

    SvaraRadera
  2. Pensionärs-Gudrun26 februari 2011 kl. 21:06

    Va! Äter du burgare framför teven när inte jag är hemma? Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av!

    SvaraRadera