tisdag 8 februari 2011

Min lilla Biris

När jag började jobba så tänkte jag; "Jippie! Nu kommer jag slippa ha en massa arbeten att göra om kvällarna". Så fel jag hade om det. Andra kvällen i rad jag nu sitter och arbetar. Fast det gör faktiskt inte så mycket. Jag har ju inte direkt så mycket annat viktigt att göra.

För övrigt så saknar jag Bira så mycket bara. Vet inte om jag skrev det men pappa skickade en bild på Bira förra veckan och när jag såg den började jag typ gråta. Jag har till och med mina funderingar på att flyga hem till mamma och pappa en helg bara för att hinna klappa Bira i några timmar. Jo så är det. Undra om Bira saknar mig också?

2 kommentarer:

  1. Såklart hon saknar sin alfa-hona!!! Hon ligger säkert och ylar låten 'All by myself' för sig själv på kvällarna... Hittar en svettig strumpa - tänker på dig, hör någon smaska - tänker på dig, ser någon raka benen - tänker på dig... liksom allt påminner om hennes matte! Själv har jag pratat med Kajsa i telefonen flera gånger sen jag flyttade, kanske nåt att testa för er?

    SvaraRadera
  2. Vi har försökt med telefon men det har inte funkat så bra eftersom Bira är blind på ena ögat och kan då inte se vem som ringer.

    Satt faktiskt och funderade över hur du hanterar detta med Kajsa. Förstod att du liksom skulle ha lite tips.

    Någon (jag) ska imorgon se höra hur det skulle gå att få ta tre veckors semester i slutet av oktober, början av november. Håll tummarna!

    SvaraRadera