söndag 6 februari 2011

Vita skor

När man talar om trollen så står de i farstun eller vad man nu säger. Vissa har uppfattat mig som döv hela helgen. Och möjligtvis har jag varit ovanligt mycket döv eftersom jag nog har fått öroninflammation. Aj säger mitt vänstra öra. Men det råder ingen nöd på mig. Jag bara nämnde det i förbifarten till Gudrun och vips så kom hon med någon värmande salva från Bolivia som ska vara deluxe mot öroninflammation. När jag berättade det för Linda sen så sa Linda att en Gudrun kan nog vara bra för mig så jag blir som lite ompysslad ibland. Men jag tror på samma sätt som jag kanske behöver en Gudrun så behöver Gudrun mig. Jag tror hon gillar att pyssla om mig lite.

Annars var jag som sagt till Fia, Markus och Melvin idag. Hade köpt en liten present åt Melivn. Ett par vita Nikeskor som han ska ha i sommar då jag och han går på skansen och kollar på pelikaner. Jag ska köpa likadana fast i större storlek så vi blir som likisar. Egentligen totalt livsfarligt för mig att umgås med Melvin för jag blir så bebissjuk efter så jag känner typ att om jag kunnat skulle jag skaffat barn på direkten. Men det kan nog vara bra att jag väntar ett tag. Jag vet inte riktigt vad Gudrun skulle tycka om att plötsligt en bebis skulle bo här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar