måndag 7 februari 2011

Kanske inte den bästa starten på veckan

Idag har jag faktiskt varit med nästan det obehagligaste jag varit med om. Det var en sekund av "Detta kommer gå riktigt illa och jag kan inte göra något åt det". Nu gick det relativt bra ändå men jag är fortfarande lite smått skakis. Jag blev riktigt riktigt skrämd.

Annars är den möjligtvisa öroninflammationen något bättre. Googlade på öroninflammationer och det stod att det brukar gå över på typ två dagar. Bra! Men däremot så stod det också att man kan ha öroninflammation utan att veta om det. Hur obehagligt är inte det då? Liksom man är sjuk men symptomfri och sen går det över och du får inte veta ett dugg. Symptomfria sjukdomar som bara går över gillar vi inte! Så ovärt att vara sjuk då.

Annars ska jag sitta och arbeta lite nu på kvällen. Är en av två projektansvariga för hur vi ska omvandla den kreativa miljön på förskolan. Så har suttit och skrivit exakt vilket material barnen ska ha i vilken ålder och materialens tillgänglighet å placering. Sedan ska jag presentera detta på mötet på onsdag. Blir intressant vad de anser om det. Men detta är bara uppstarten för har ett halvår sedan på oss att genomföra detta. Men det ska bli spännande! Jag är glad för det förtroendet och ska leva upp till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar