måndag 28 februari 2011

Inte glad

Pratade med mamma ikväll som berättade att lillsnuttegumman, alltså Bira, har möjligtvis blivit lite sjuk på det andra, eller rättare sagt kvarvarande, ögat. Hon sa att det fanns lite tecken på det så vi bestämde att boka tid för Bira hos veterinären. Och ni förstår ju att jag inte tycker detta är särskilt roligt. Blir ju som väldigt orolig och ledsen.

Imorgon får jag Gudrunfritt i en hel veckan. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Då blir det trevligheter som "äta mat framför tv;n", "bada i badkaret hur länge jag vill" och kanske "Agneta får komma ut ur garderoben". Nä men jag ska faktiskt börja denna Gudrunfria veckan med en spakväll.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna att det inte är någonting allvarligt och hoppas att hon bara är lite blank i ögat för att hon saknar sin matte... Kram!

    SvaraRadera
  2. Kan nog vara så att hon bara saknar mig riktigt mycket. Kram

    SvaraRadera