torsdag 17 februari 2011

Onödig fredag

För att klargöra i nedanstående serie. Jag anser ju mig själv vara "Fel sätt"-tjejen. Inga sillisar eller Pradaväska hos mig. Jag saknar marknadsvärde och statussymboler. Eller som Lars Winnerbäck skulle ha sagt; "Inga stjärnor, inga himlar över dom som inte lyckas". (För övrigt en av mina favorit "sjunga till"-låt").

I morgon är det för övrigt min "sluta tidigt"-fredag. Och denna helg har jag som inge direkt stort inplanerat så det var ju förbaskat olämpligt att sluta tidigt imorgon. Beställde en tvättid vid fyra som jag ska roa mig med. Nä men saken är faktiskt den att denna vecka har varit tung, jag är väldigt trött och bara att ligga hemma i sängen hela eftermiddagen och kvällen imorgon med någon chipspåse, kanelbulle och ett glas rött kommer vara så underbart och utmärkt för mig. Vi säger så.

2 kommentarer:

  1. Jag som trodde du var tjejen som stod och rökte med kantiga bröst?

    SvaraRadera
  2. Men Vickis, du har sett dem. Du vet att dom inte är kantiga.

    SvaraRadera