söndag 20 februari 2011

Pensionärsvita skor

Det blev visst en hel ny "promenerarSusanne"-utstyrsel när jag handlade idag. Köpte nya löparskor, löparstrumpor som andas på speciella ställen, träningsbyxor och nya hörlurar till min mp3. Jag såg verkligen klämkäck ut då jag sadlat om till de nya promenerarkläderna. Sådär pensionärskritvita skor som sticker i ögonen då man rör sig framåt.

Tog en långpromenad efter strandpromenaden här i Hässelby på eftermiddagen för att testa utstyrseln. Folk åkte långfärds på isen, solen låg precis ovanför träden och ankorna kvackade vid strandkanten. Jag bara typ överfylldes av någon glakänsla och kände bara "jag är sååå lycklig som får uppleva detta". Alltså det var helt sjukt konstigt. Jag bara var sådär varm och lycklig över det jag fick se för det var så vackert. Jag har blivit så konstig på senare dar. Har börjat lyssna på gamla Lars Winnerbäck låtar också så något fel är det på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar