onsdag 2 februari 2011

Stjärtlapp

Idag gjorde jag en mycket intressant upptäckt. Jag tar det från början. Jag skulle köpa nytt smink till mig själv här i sthlm. Jag är väl relativt bekväm av mig så jag kör på samma gamla som jag använt. Det enda kruxet var att min underlagskräm inte fanns här i sthlm. Eller jo, de hade som själva underlagskrämen men i fel nyanser. Här i sthlm fanns det endast fyra nyanser av suntanad och de hade inte den jag brukade använda som är "umeansk emoblek". Jag köpte ändå underlagskrämen och tog den blekaste av nyanserna men kände ändå att det såg lite konstigt ut och tyckte väl att några solningar på solarium inte kunde skada. För att liksom hinna ikapp nyansen. Så jag har solat!

Jag är ju relativt otålig då det gäller solning så jag brände på i hela 28 minuter nu den första gången jag var iväg. Resultatet blev ju att jag är lite röd här och var. Dock såg jag senare då jag duschade att jag hade missat på en väldigt viktig detalj och det var att se till att själva lappen på trosan inte stack ut. Vilket den hade gjort då jag solat. Så nu ser det ut som min rumpa har någon mindre form av slängkappa eller nåt. En cape. Jo. Superhjälterumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar