tisdag 1 mars 2011

Bilstöld

Söndagskvällen då jag låg och läste innan jag skulle sova så hörde jag något mindre oljud utanför fönstret. Jag minns jag tänkte; "Jahaa, någon håller säkert på att stjäla en bil". Igår natt då Gudrun kom hem så berättade hon att några tjuvar hade kvällen innan stulit en bil utanför mitt fönster. Det var ju lite kul att jag liksom fattat det men jag är lite besviken över att jag inte ställde mig och kollade ut genom fönstret. Vem skulle inte vilja se en äkta bilstöld live?

Idag har jag haft spakväll. Spakväll är verkligen min grej. Jag gillar som att fila mina naglar ömsint och smeta på en ansiktsmask. Aaa, då mår jag som bäst. Nä men det är viktigt med spakvällar. Varannan vecka resten av mitt liv ska jag försöka ha spakväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar