lördag 27 november 2010

Wingardium Leviosa

Färgade mitt hår igår. Eftersom jag har mindre hår nu än vanligt så råkade lite av hårfärgen rinna ner över nacken och ryggen. Jag funderade inte så mycket mer på det. Ikväll, tio minuter innan jag skulle gå till Fridas födelsedagskalas, så upptäckte jag att mitt annars ljusa ryggfjun var nu mörkt och jag såg typ ut som min morfar. Jag hade inte så mycket till val än att ta fram rakhyveln och i blindo raka bort rygg- och nackfjunen. Blev lite sen men en okej ursäkt till försening.

Annars var det en riktigt rolig kväll. Länge sedan jag skrattat så mycket. Det var kul, men inget går att återberättas eftersom man måste ha varit där. Imorgon tror jag också blir en bra kväll. Först blir det Harry Potter med Frida och Linda å sen blir det "efter Potter"-öl. Jag och Frida funderar på att göra Potterärr i pannan bara för att jag vet att Linda kommer avsky det och skämmas ihjäl. Allt för att göra Linda obekväm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar