tisdag 16 november 2010

"Saknar saldo"-mobilen

Nu har jag två mobiler, helt i onödan. Vad gör man då man har två mobiler? Jo jag har sms:at till mig själv, frågat vad jag gör. Tyvärr kunde jag inte svara eftersom mobilen med ickeabonemang saknar saldo. Så jag ringde till "saknar saldo"-mobilen istället och snackade lite. Lyssnade på hur min röst låter via mobil. Sen gav jag "saknar saldo"-mobilen till Bira och försökte föra en konversation med henne. Mindre lyckat. Vidare så funderade jag att starta ett företag där folk kunde ringa till "saknar saldo"-mobilen och ställa frågor och sen googlar jag dem och besvarar dem. Detta kanske låter helt awesome men egentligen kom jag bara på hur mycket jag saknar min vän.

När jag lekt klart med mobilerna så tänkte jag att det var på tiden att jag börjar med hemtentan, på riktigt. Så jag har suttit och funderat över varför taken i humhuset ser ut som på bilden ovan på vissa ställen och meningen med det. Ja, det är sant. Vi har en hel tentafråga om arkitekturen kring humanisthuset.

2 kommentarer:

  1. För pryd för att stå för mitt inlägg18 november 2010 kl. 22:52

    höhö, jag läste "saknar saldo" som "saknar dildo"

    SvaraRadera
  2. Man brukar ju som läsa det man vill läsa :)

    SvaraRadera