lördag 13 november 2010

Akrylen snart slut

Jag tror jag satt i ungefär sex timmar och målade igår. Jag sitter ju på golvet med ett bordsstaffli och jag vill påpeka att det känns idag. Min nacke är möjligtvis avbruten och ryggen ska vi inte ens diskutera. Just nu känns mina framtidsplaner med en gård vid vattnet och en atelje mycket lockande.

Idag ska jag umgås med Linda. Vi hade en plan på att gå ut men jag känner mig extremt osugen på det så jag ska försöka komma på något annat kul att göra. Jag tror hon knappast är upplagd för att måla och lyssna på musik så jag måste tänka outside the box. Speciellt nu då jag börjat lyssna rätt så mycket på Edith Piaf.

2 kommentarer:

  1. Älskade Edith Piaf. Det är ju inte underligt att jag döpt min unge efter henne.

    SvaraRadera
  2. Det är tack vare din lill-Edith som jag funnit inspirationen till att lyssna på stor-Edith.

    SvaraRadera