onsdag 3 november 2010

Dumma dator

Idag höll jag lite smått på att ta ihjäl min dator. Jag hatar min dator, den är trög. Om jag skulle haft en snabb dator skulle jag lätt ha kunnat ökat min produktivitet med 50%. Men jag insåg att om jag tar ihjäl min dator så har jag ingen dator och då går det inte alls. Jag gillar mig själv då jag tänker logiskt. Ingen dator=inge skolarbeten, jobbsökande eller mafia wars.

Idag har jag sökt så många jobb så jag inte har någon aning om vilka jobb jag sökt egentligen. Men det är någonting med lärare i alla fall på varje. Jag borde börja föra någon slags anteckning så jag inte söker samma jobb två gånger eller så. Fast det kanske är bra, de kanske tycker jag verkar sådär extra intresserad och angelägen då.

Har faktiskt inte så mycket att berätta. Har suttit inne hela dagen (förutom då jag gått med Bira) och knappt sett en människa. Har på mig ett par träningsbyxor som skulle passa in i 90-talet, svart huvtröja, strumpor som de är hål i hälen på och min gula mössa. Osminkad men har borstat tänderna. Det märks att det saknas en person att prata med då jag bara skriver en massa orelevanta saker här.

Jag är trött. Jag går nog och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar