tisdag 30 november 2010

Tidigt för Susanne

Kanske är det ödet att jag ska bo granne med Jacob hela livet? Vi får se. Skulle inte vara helt fel.

Igår la jag mig "tidigt för Susanne". Sov hela åtta timmar för att jag skulle vara pigg för dagen. Dock visade sig att när jag kom på skolan att föreläsningen var inställd. Jag blev faktiskt lite besviken och la av ett försynt "förbaskat" och tog bussen hem igen. Ansträngningen i onödan, eller egentligen inte.

Jobbade sen på eftermiddagen. Plockade upp minstingen på dagis. Till min stora förtjusning så gick ett gammalt ragg förbi från ca fem år tillbaka när jag stod där med en femåring på vasaplan. Tyvärr ger det inte riktigt samma effekt som det skulle gjort om det där gamla ragget jag inte sett på fem år skulle ha varit en kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar