tisdag 23 november 2010

My little Pony

Är på omotiverat gott humör idag. Men det är ju skönt att man kan vara glad utan anledning. Fast det kan ju ha och göra med att min lägenhet är sjukt välstädad eller typ att det är solsken ute. Möjligtvis också att jag har bytt ut BSBs "Show me the meaning of being lonely" till något mer stilfullt med Hot Snakes eller Melt-Banana. Svårdefinierat varför, onödigt att fundera över.

Ska iväg och jobba om två timmar. Först hämta på dagis, sen matlagning och denna gång ska jag även följa med på gympan och sitta där. Det där med gympan oroar mig lite för jag minns hur det gick sist. Gympaledare behövde några frivilliga som kunde stå och hjälpa till på de olika stationerna. Jag tyckte det lät jätte kul och anmälde mig frivilligt. Gick ju inte alls bra då vissa av barnen var så rädda för mig så de började gråta. Ursäkta mig att jag inte är rosa och ser ut som en My little Pony! Ungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar