tisdag 2 november 2010

Undra hur man har sex med en byrå?

Jacobs fråga under filmkvällen; "Undra hur man har sex med en byrå?". Det konstiga är inte frågan utan att vi lyckades få igång en diskussion om det som det vore vad som helst.

Vi lyckades hinna se två filmer och lite husfruar. Vi såg Upp till min och Yvonnes stora glädje eftersom vi velat sett den i evigheter och sen såg vi Skönheten & Odjuret för Fridas skull eftersom hon ville som om jag skulle gråta i slutet igen. Sist jag såg Skönheten & Odjuret var med Fia och då råkade det komma lite tårar. Inge konstigt med det.

Jag är bara så mycket trött just nu. Beiget med tanke på att jag brukar kunna hålla mig vaken längre om kvällarna. Men jag accepterar detta och går och lägger mig inom en kvart. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar